torsdag 10. november 2011

SEAFOOD - et skikkelig fishy innlegg.....

Sjømat har alltid vært en av mine favorittretter, men nå har det begynt å bli litt problematisk for meg!!! Hva er fiskemat? Hvem er det som spiser hvem? Og hvorfor i all verden gjorde jeg dette frivillig???

Helt ærlig, jeg skal innrømme at det kilte helt hinsides det første minuttet, men etterpå var det superdeilig! Det føltes som å sitte med bena i et basseng med boblende Champagne ... og det skal jo være veeeldig velgjørende også da! Etter 15 minutter som fiskemat, svevet jeg rundt i Chania med berusede føtter! :)


Etterpå havnet vi bl.a. innom "hallene" i Chania, hvor alt fra fisk, bakevarer, slaktervarer og mye nips blir solgt.  Bildet nedenunder er derifra og har ingen sammenheng med bildet ovenfor å gjøre!! ... selv om herren i huset ville elsket å bruke dette i en sammenheng!!!


Vær: Sol!      Temperatur: 23 grader

2 kommentarer: